Vragen over mentorschap?
085 902 20 27
De klachtenregeling wordt tijdens de intakeprocedure of bij benoeming van de mentor aan de cliënt verstrekt. De klachtenregeling is ook gepubliceerd op de website mentorschapbetuwe.nl.
Verder te noemen de mentor. De persoon die op grond van een beschikking van de kantonrechter optreedt als mentor in zaken van niet-vermogensrechtelijke aard van de rechthebbende.
De persoon over wie de kantonrechter het mentorschap heeft uitgesproken.
Een uiting van onvrede over het mentorschap die door de betrokkene als onjuist, onvoldoende of onterecht wordt ervaren. Hierbij gaat het om gedrag en handelen, maar ook over het nalaten van bepaalde zaken, door de mentor.
Cliënt die een klacht indient of de persoon die dit uit naam van de cliënt doet.
De persoon (in dit geval de mentor) tegen wie de klacht is gericht.
Deze regeling treedt in werking op 01-01-2019 en geldt voor onbepaalde tijd.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Yet Mentorschap Betuwe. Graag kom ik bij u langs voor een informatief gesprek.
Yet Mentorschap Betuwe is lid van
Horus, Nederlandse Branchevereniging Wettelijke Vertegenwoordigers.
Postadres: Akkersestraat 21, 4061 BG Ophemert
Telefoon: 085 902 20 27
E-mail: yet @ mentorschapbetuwe.nl
Bellen/mailen/appen:
Ma - vrij: 08.00 tot 18:00 uur
In noodgevallen:
Elke werkdag tot 22.00 uur.
Op woensdagen niet beschikbaar voor afspraken